Ելք․ ստուգատես

Ժամանակահատվածը՝ մայիս

Նպատակը՝

Սովորողները, անհատական և խմբային նախագծեր իրականացնելով, կներկայացնեն երրորդ դասարանում ձեռք բերած իրենց կարողությունները և ձեռբերումները։

Խնդիրները՝

  • Ընթերցելու կարողությունների ցուցադրում,
  • մաթեմատիկական, տրամաբանական կարողությունների ցուցադրում,
  • մեդիահմտությունների ներկայացում, բլոգավարություն
  • երաժշտական ունակությունների ցուցադրում,
  • մարզական կարողությունների ցուցադրում,
  • տեխնոլոգիական հմտությունների ցուցադրում,
  • բնագիտական գիտելիքների ներկայացում,
  • օտար լեզուներով շփվելու կարողությունների ցուցադրում։

Գործունեությունը, արդյունքները՝

Ընթերցողական 

Սովորողները կընտրեն ընթերցողական որևէ նյութ, այն կներկայացնեն մեդիաընթերցարանի, աուդիոհեքիաթի կամ տեսանյութի տեսքով:

Մեդիատեխնոլոգիական 

Սովորողները կստեղծեն մեդիափաթեթներ, որտեղ ցույց կտան իրենց մեդիահմտությունները: Առաջարկվող նախագծեր՝

Մաթեմատիկական

Սովորողները մաթեմատիկայի ապրիլյան ֆլեշմոբի խնդիրներից կընտրեն մեկ խնդիր և լուծման տարբերակը կներկայացնեն տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով:

Առաջարկվող նախագիծ՝

Մարզական

Սովորողները մասնակցելով մարզատոնին, հեծանվավարության ստուգատեսին ցույց կտան իրենց մարզական հնարավորությունները:

Առաջարկվող նախագիծ՝

Տեխնոլոգիական

Սովորողները բլոգում կներկայացնեն

  • «Իմ ցուցահանդեսը» — յուրաքանչյուր սովորող բլոգում կներկայացնի տարվա ընթացքում իր նկարած նկարների (նաև paint) ցուցահանդեսը։
  • «Ես խոհանոցում» — խոհանոցային գործունեության միջոցով կներկայացնեն իրենց խոհարարական հմտությունները։
  • «Իմ մոլորակը» — բլոգում կհրապարակեն նախագծի ընթացքն ու արդյունքը։
  • Այլ տարբերակ։

Ես և շրջակա աշխարհը

Ամփոփումը՝ «Ելք» հարցաթերթի լրացում:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s