Ժամանակահատվածը՝ մայիս
Նպատակը՝
Սովորողները, անհատական և խմբային նախագծեր իրականացնելով, կներկայացնեն երրորդ դասարանում ձեռք բերած իրենց կարողությունները և ձեռբերումները։
Խնդիրները՝
- Ընթերցելու կարողությունների ցուցադրում,
- մաթեմատիկական, տրամաբանական կարողությունների ցուցադրում,
- մեդիահմտությունների ներկայացում, բլոգավարություն
- երաժշտական ունակությունների ցուցադրում,
- մարզական կարողությունների ցուցադրում,
- տեխնոլոգիական հմտությունների ցուցադրում,
- բնագիտական գիտելիքների ներկայացում,
- օտար լեզուներով շփվելու կարողությունների ցուցադրում։
Գործունեությունը, արդյունքները՝
Ընթերցողական
Սովորողները կընտրեն ընթերցողական որևէ նյութ, այն կներկայացնեն մեդիաընթերցարանի, աուդիոհեքիաթի կամ տեսանյութի տեսքով:
Մեդիատեխնոլոգիական
Սովորողները կստեղծեն մեդիափաթեթներ, որտեղ ցույց կտան իրենց մեդիահմտությունները: Առաջարկվող նախագծեր՝
Մաթեմատիկական
Սովորողները մաթեմատիկայի ապրիլյան ֆլեշմոբի խնդիրներից կընտրեն մեկ խնդիր և լուծման տարբերակը կներկայացնեն տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով:
Առաջարկվող նախագիծ՝
Մարզական
Սովորողները մասնակցելով մարզատոնին, հեծանվավարության ստուգատեսին ցույց կտան իրենց մարզական հնարավորությունները:
Առաջարկվող նախագիծ՝
Տեխնոլոգիական
Սովորողները բլոգում կներկայացնեն
- «Իմ ցուցահանդեսը» — յուրաքանչյուր սովորող բլոգում կներկայացնի տարվա ընթացքում իր նկարած նկարների (նաև paint) ցուցահանդեսը։
- «Ես խոհանոցում» — խոհանոցային գործունեության միջոցով կներկայացնեն իրենց խոհարարական հմտությունները։
- «Իմ մոլորակը» — բլոգում կհրապարակեն նախագծի ընթացքն ու արդյունքը։
- Այլ տարբերակ։
Ես և շրջակա աշխարհը
- Ծաղկող մայիս նախագծի շրջանակներում միջավայրի խնամք. ծաղկատունկ, ջրում և այլն
- Մարդու օրգանիզմը. հիգիենա, առողջ ապրելակերպի կանոններ
- Ճանաչենք հրաշագործ մեղվին
Ամփոփումը՝ «Ելք» հարցաթերթի լրացում: