Ժամանակահատվածը՝ մարտի 2-ապրիլի 7
Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ
Խնդիրները՝
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- անսովոր լուծումներ գտնելու կարողության զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- ուսումնասիրելու, դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացում
- հոգատարության -խնամքի, պատասխանատվության, հետևողականության դրսևորում ուսումնական գործունեության ընթացքում
Միջավայրը՝ դպրոց, տուն, բակ-պարտեզ
Անհրաժեշտ գործիքները՝ անհատական նեթբուք-նոթբուք, ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, գունավոր թղթեր, ժապավեններ, սոսինձ, մկրատ, կավ, ջրաներկ, գուաշ, վրձին, այլ նյութեր:
Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
Սովորողները կարողանում են աշխատել համակարգչային Paint, PowerPoint, Word ծրագրերով
Նկարում ենք մայրիկների դիմանկարները
Պատրաստում են տոնական բացիկներ
Խնամում են սենյակային բույսեր
Նախագծի իրականացման ընթացքը
Ձոն ուսումնական նախագիծն ուղղված է արձանագրելու սովորողների տեխնոլոգիական կարողություններն ու հմտությունները: Նախագծի հիմնական թեման, ուղղություններն են մայրիկն ու գարունը:
Նախագծի իրականացումը ըստ գործունեության ձևերի.
Լեզվագործունեություն + ստեղծականություն + մեդիա
Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին (նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին)
Մայրիկագովք. ցուցահանդես Հյուսիսային դպրոցի Արևելյան լանջերին
«Խլվլիկ» ռադիոյի թողարկում՝ նվիրված մայրիկներին
Մայրիկների մոլորակ
Տեխնոլոգիա + մեդիա
Տոնական բացիկների պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային)
Մայրիկների դիմանկարների շարք Paint-ով, գուաշով, գունավոր մատիտներով
Բնագիտություն + մեդիա
Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում: Ծաղկատունկ:
Նախագծի ընթացքում նախատեսվող ուսումնական ճամփորդություններ
Երևանյան զբոսայգիներ՝ պլեներ, գարնանային զարթոնքի դիտարկում
Արդյունում՝
Նախագծի ընթացքում ստեղծված աշխատանքները հրապարակվում են դասարանական բլոգում, սովորողների անհատական բլոգներում, ենթակայքում։
Ամփոփումը բլուգում՝ այստեղ