Տևողությունը՝ նոյեմբերի 2-6
Մասնակիցները՝ 3-րդ դասարանցիներ
Նպատակը`
- Շրջապատը հետազոտելու, խնամելու, պահպանելու, բարեկարգելու կարողությունների զարգացում
- Բլոգավարության հմտությունների զարգացում
Խնդիրները՝
- Հոգատար վերաբերմունք զարգացնել բնության նկատմամբ
- Օգտագործելով թվային և մեդիա միջոցները գրանցել բնության և եղանակի փոփոխությունները
- Հարցազրույցներ վարել ծանոթ-բարեկամների, տատիկ-պապիկների հետ աշնանային գյուղատնտեսական խորհուրդներ` ծառատունկի, աշնանային բակ-պարտեզի աշխատանքների մասին
- Բանահավաքություն
Աշխատանքային ուղղություններ`
- Պատումներ, ձայնագրություններ մեր, հարազատների գյուղի, մարդկանց մասին
- Բանահավաքություն. երգում-պատմում են մեծերը
- Շրջակա միջավայրի փոփոխության և եղանակի տեսության դիտարկում
- Ստեղծի՛ր արձակուրդային շաբաթվա օրացույց
- Աշնանային ֆոտոշարքերի ստեղծում
- Մեր բակի աշունը. ձայնագրություն, տեսանյութ
- Աշնանային խորհուրդներ. հարցազրույցների և պատումների ձայնագրում
- Ընտանեկան թատրոն. Աթաբեկ Խնկոյանի ստեղծագործություններից մեկը
- Թթուդրիկ ծեսի իրականացում ընտանեկան դպրոցներում
- Երաժշտական մեդիաբացիկների ստեղծում
Աշնանային ընթերցանություն
Սիրելի՛ սովորող, արձակուրդային շաբաթվա ընթացքում առաջարկվող գրքերից ընտրի՛ր որևէ մեկը, կամ էլ քո նախընտրած գիրքը, և ընթերցի՛ր: Կարող ես օգտվել կրթահամալիրի «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանից:
Առաջարկում եմ հետևյալ ցանկը՝
Ալան Ալեքսանդր Միլն «Վինի Թուխը և բոլոր-բոլորը»
Ջանի Ռոդարի «Երկնագույն նետի ճանապարհորդությունը»
Աստրիդ Լինդգրեն «Երեք վիպակ Մանչուկի ու Կառլսոնի մասին »
Աստրիդ Լինդգրեն «Էմիլը Լյոնեբերգիայից»
Դոնալդ Բիսեթի «Հեքիաթներ»
Գրիքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝
- Բլոգումդ բացի՛ր «Իմ գրադարանը» բաժինը և կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս նշի՛ր այդ բաժինը:
- Ի՞նչ գիրք ես կարդում կամ արդեն կարդացել (վերնագիրը, հեղինակի անունը):
- Առանձնացրո՛ւ քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:
- Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:
- Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:
- Գովազդի՛ր կարդացածդ գիրքը:
Նախագծի ընթացքում ու արդյունքում ստեղծված` տեսագրված, նկարահանված, ձայնագրված նյութերը հրապարակվում են դասարանական բլոգում, սովորողների անհատական բլոգներում։
2020-2021 ուստարվա ամփոփումն՝այստեղ
2019-2020 ուս տարվա ամփոփումն՝ այստեղ