Ժամանակահատված՝ 14.10 — 30.10
Խնդիրները`
- Խնկոյանական ընթերցարանների, ֆիլմերի, հեքիաթների ժողովածուների ստեղծում
- Ծանոթանալ Խնկոյանի ստեղծագործություններին
- Բառապաշարի հարստացում
- Գրական ճաշակի ձևավորում ու զարգացում
- Ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական, բնագիտական, երաժշտական հմտությունների զարգացում
- Խմբային (դասարանական) մեդիանյութերի ստեղծում
Ստեղծագործությունների ցանկ - Փեսացու մուկը_
- Ճպուռն ու մրջյունը_
- Ագռավն ու աղվեսը
- Մկների ժողովը
- Վատ ընկերը
Ստեղծագործությունների հետ աշխատանք՝
- Խաղ-ուսուցում
- Անհասկանալ բառերի բացատրություն
- Զրուց-քննարկում
- Բեմականացում
- Արտասանել տարբեր ձայներով (ուրախ, տխուր, զարմացած, հարցական, հաստատուն, զարմացած….)
- Տեխնոլոգիական գործունեություն՝ նկարել, ծեփել և այլն
- Բառերի վանկատում և հեգում
- Հոմանիշներ և հականաիշներ
- Հանելուկներ
- Ստեղծագործության աուդիոտարբերակի, մեդիաֆիլմի ստեղծումԸնտանեկան աշխատանք՝
- Ա․Խնկոյանի առակներից ընտրել որևէ մեկը ներկայացնել ռադիոթատրոնի կամ բեմադրության տեսքով։
- Առանձնացնել առականում հանդիպող կենդանիների անունները, ընտրել որևէ մեկն ու փոքրիկ տեսանյութ, պատում կամ ռադիոնյութ պատրաստել նրա մասին։Նախագծի ամփոփումը՝ դասարանական բլոգում
Ունկնդրման համար՝