Բարձունքի հաղթահարում. Թեժառույքի վանք

«Բարձունքի հաղթահարում» նախագծի շրջանակներում պատրաստվում ենք իրականացնել ուսումնա-հետազոտական ճամփորդություն.

Վայրը՝ Մեղրաձոր՝  «Թեժառույք» Վանական համալիր՝

Թեժառույքը կամ Տրդատավանքը գտնվում է Մեղրաձոր գյուղից հարավ-արևմուտք, ճանապարհն անցնում է անտառապատ արահետներով:

Armenia1

Հեռավորությունը Հյուսիսային դպրոցից՝ 75 կմ

Ճանապարհի տևողությունը՝ մեքենայով ՝ 1 ժամ 21 րոպե

Երթուղին, կանգառները`Երևան-Մեղրաձոր-Մարմարիկ գետի ձախ ափ-Թեժառույքի վանական համալիր

Եղանակի կանխատեսումը՝ այստեղ

Ճամփորդության ամսաթիվը՝ Սեպտեմբերի 27

Մեկնումը դպրոցից՝ 9:30

Ժամանումը դպրոց՝ 16:30

Մեքենան (մակնիշը,համարանիշը)՝

Վարորդը (անուն, ազգանուն)՝

Ճամփորդության  ղեկավարը՝ Մանուշակ Աբրահամյան

Օգնականը՝ ծնողներ

Ֆոտո-տեսա նկարահանման, ուղիղ եթերների պատասխանատուն՝ Նարինե Պողոսյան

Մասնակիցները՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ, դասավանդողներ, ծնողներ՝

  1. Ավետիսյան Դանիել
  2. Գրիգորյան Տիգրան
  3. Գևորգյան Ալեքսանդր
  4. Դավթյան Հովհաննես
  5. Խալաթյան Արփի
  6. Խաչատրյան Արեգ
  7. Կարապետյան Միլենա
  8. Կիրակոսյան Տարոն
  9. Հակոբյան Դավիթ
  10. Մելիքյան Գարիկ
  11. Մելքոնյան Նարե
  12. Մինասյան Լիլի
  13. Մուրադյան Էյվա
  14. Մուրադյան Խաչատուր
  15. Մուրադյան Նռանե
  16. Նահապետյան Տիգրան
  17. Պապյան Եվա
  18. Պետրոսյան Մարկ
  19. Սեփխանյան Արտաշես
  20. Տոնոյան Արեգ

 

Ճամփորդության նպատակը՝

  • Հայրենաճանաչողություն ուսումնական ճամփորդության միջոցով:
  • Սովորողների ուսման կազմակերպում ճամփորդության միջոցով։
  • Բարձունքի հաղթահարում:

Խնդիրները՝

  • Գործունեության նախատեսում և իրականացում
  • Որևէ գործունեության նախապատրաստվելու հմտության զարգացում
  • Տեղեկատվության փնտրտուք
  • Ձեռք բերած տեղեկությունները համադրելու, համեմատելու, դրանց մասին
    տեղեկատվություն պատրաստելու և ներկայացնելու կարողությունների զարգացում
  • Թիմով ընդհանուր խնդիրներ լուծելու, խմբով աշխատելու կարողությունների զարգացում
  • Ընտանիքին ներառել դպրոցական կրթությանը, մասնակից դարձնել ուսումնական
    գործընթացին
  • Սովորողների ֆիզիկական զարգացում
  • Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրում, ճանաչում, մշակում:

Նախապատրաստական փուլ․ խնդիրները, գործունեության համառոտ նկարագրությունը

Սովորողների հետ վերհիշում և թվարկում ենք Հայսատանի մարզերը, համացանցում տեղեկություններ են փնտրում տեղանքի մասին: Google.map ծրագրով գտնում  և ուսոևմնասիրում են տեղանքը:

Նույն ծրագրի օգնությամբ հաշվում են Երևանից-Մեղրաձոր (Թեժառույքի վանական համալիր) հեռավորությունը՝ մեքենայով, ոտքով: Երկու դեպքերում հաշվարկում ճամփորդության ընթացքը (տևողությունը): Ծրագիր 1

Դիտում են կրթահամալիրի սովորողների նախկին ճամփորդությունների հաշվետու ֆիլմերը՝ 12/ կցված են ուսումնական ռեսուրսներ, սովորողների կողմից ստեղծված տեսանյութեր՝ դիտման համար

Մինչ ճամփորդությունը յուրաքանչյուր սովորող պետք է իմանա իր դերն ու նշանակությունը` ինչի համար է պատասխանատու, որն է իր անելիքը ճամփորդության ընթացքում: Սովորողներն ըստ նախասիրությունների բաժանվում են խմբերի: Օրինակ` սանիտարների խումբը, որն իր հետ կունենա անհրաժեշտ բժշկական պարագաներ և անհրաժեշտության դեպքում կօգնի վնասված կամ հիվանդ երեխային:

Մաթեմատիկների խումբը կհաշվարկի ճամփորդության ծախսերը, վարորդի օգնությամբ կգրանցի ճանապարհի երկարությունը, որքան ժամանակում կհասնենք նշված վայրը, կփորձենք քայլերով հաշվել բարձունքի բարձրությունը:

Սննդի պատասխանատուները կկազմեն սննդի ցուցակը, կհաշվեն սննդի ծախսերը, կպատրաստեն բուտերբրոտները և հոգ կտանեն որպեսզի բոլորը սնվեն:

Լրագրողների խումբը պետք է ներկայանա ՏՀՏ միջոցներով: Տեսախցիկ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ` կայքի նյութը, ֆոտոշարքը կամ ֆիլմը պատրաստելու համար:

Կարող է լինել բնագետների խումբ: Այդ խումբը կարող է կազմակերպել տեղանքի մաքրումը,
հանրօգուտ աշխատանքը, ձեռք բերել բույսերի, տերևների, քարերի տեսակներ:
Դասարանում քննարկելու, ծանոթանալու և ձեռարվեստին որպես նյութ օգտագործելու համար:

Իրակացման փուլ`խնդիրները, գործունեության համառոտ նկարագրությունը

Հաղթահարում ենք Թեժառույքի բարձունքը, ուսումնասիրում տեղանքը, վանական համալիրը, աղբից մաքրում տարածքը, լուսանկարում:

Մարմարիկ գետի ափին կարդում են Թումանյան,  երգում են Կոմիտաս:

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • Ուսապարկ
  • Բրդուճներ
  • Թաց և չոր անձեռոցիկներ
  • Ջուր-ջրաման-թերմոս
  • Արևապաշտպան գլխարկ
  • Հարմար հագուստ, կոշիկ
  • Բուժական արկղիկ
  • Մեդիագործիքներ – հեռախոս, պլանշետ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ
  • Աղբի տոպրակ, մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցներ
  • Հեռադիտակ
  • Կողմացույց

Ամփոփում․ խնդիրները, գործունեության համառոտ նկարագրություն

  • Ծանոթանում են տեղանքին
  • Հավաքում են տեղեկություններ, պատմում և գրում են իրենց տեսածի և լսածի մասին բլոգում, զարգանում է բանավոր խոսքը
  • Կատարում են չափումներ և հաշվարկներ, ձեռք են բերում մաթեմատիկական գիտելիքներ
  • ՏՀՏ հմտություններ` պրոզենտացիաների պատրաստում, ֆոտոխցիկի, ձայնագրիչի կիրառում, ֆոտոշարքի և անհատական ֆիլմերի ստեղծում, ուղիղ եթերներ սոցցանցերով

Ամփոփումն՝ այստեղ

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: