Ուսումնական ճամփորդություն․Ջրվեժի արգելոց

Վայրը՝  Ջրվեժի արգելոց

Հեռավորությունը՝  դպրոցից Ջրվեժի արգելոց

Օրը՝

Մեկնում՝
Վերադարձ`

Եղանակի կանխատեսում՝

Մասնակիցները՝ 3-րդ դասարանցիներ

Ճամփորդության  ղեկավարը՝

Օգնականը՝

Ֆոտո-տեսա նկարահանման, ուղիղ եթերների պատասխանատու՝

Մեքենա՝ (մակնիշ, համարանիշ)

Վարորդ՝ (անուն, ազգանուն)

Ճանապարհը` (փողոցների անունները)

Նպատակը՝

  • Հայրենաճանաչությունամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը
  • Ուսումնական ճամփորդության ընթացքում միասին նոր միջավայրում քայլելու, տեղանքը խնամելու, դիտարկումներ անելու,  խոչընդոտները հաղթահարելու, միմյանց օգնելու կարողությունների, հմտությունների զարգացում:

Խնդիրներ՝

  • Գործունեության նախատեսում և իրականացում
  • Որևէ գործունեության նախապատրաստվելու հմտության զարգացում
  • Տեղեկատվության որոնում
  • Ձեռք բերած տեղեկությունները համադրելուհամեմատելու, դրանք ներկայացնելու կարողությունների զարգացում
  • Թիմով ընդհանուր խնդիրներ լուծելուխմբով աշխատելու կարողությունների զարգացում

Անհրաժեշտ իրեր՝

  • Ուսապարկ
  • Բրդուճներ
  • Ջուր-ջրաման
  • Հարմար հագուստ, կոշիկ
  • Ձեռնոց, աղբի տոպրակ
  • Բուժական արկղիկ
  • Մեդիագործիքներ – հեռախոս, պլանշետ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ

Ընթացքը

Նախապատրաստական փուլ.

Սովորողները համացանցում տեղեկություններ են փնտրում տեղանքի մասին: Google.map ծրագրով գտնում են տեղանքը, ուսումնասիրում 3D ֆորմատի նկարները, ծրագրի գործիքների օգնությամբ հայտնվում տարածքում, վերտուալ շրջայց անցկացնում:

Նույն ծրագրի օգնությամբ հաշվում են Երևանից — Ջրվեժ հեռավորությունը՝ մեքենայով, ոտքով: Երկու  դեպքերում հաշվարկում ճամփորդության ընթացքը (տևողությունը):

Դիտում են կրթահամալիրի սովորողների նախկին ճամփորդությունների հաշվետու նյութերը՝ 12 (կցված են ուսումնական ռեսուրսներ, սովորողների կողմից ստեղծված տեսանյութեր՝ դիտման համար):

Ճամփորդությունից առաջ սովորողների հետ աշխատանքի բաժանում ենք անում, յուրաքանչյուր սովորող պետք է իմանա ճամփորդության ընթացքում իր պարտականությունը:

 Օրինակսանիտարների խումբըորն իր հետ կունենա անհրաժեշտ բժշկական պարագաներ և անհրաժեշտության դեպքում կօգնի վնասված կամ հիվանդ երեխային:

Մաթեմատիկների խումբը՝ չափումներ և հաշվումներ կատարելու համար:

Լրագրողների խումբը պետք է ներկայանա ՏՀՏ միջոցներովՏեսախցիկֆոտոխցիկձայնագրիչկայքի նյութըֆոտոշարքը կամ ֆիլմը պատրաստելու համար:

Բնագետների խումբը պատասխանատու է եղանակային դիտարկումներ անելու, տեղանքի մաքրումը կազմակերպելուձեռք բերել բույսերիտերևներիքարերի տեսակներ՝ դասարանում քննարկելուծանոթանալու և տեխնոլոգիական գործունեության ընթացքում օգտագործելու համար:

Ընթերցումներ՝

Քանի որ նշված ժամանակահատվածում ընթացքի մեջ է «Խնկոյանական օրեր»  նախագիծը, ապա ընթերցանության նյութ կարող ենք ընտրել Խնկոյանի բանաստեղծություններից:

Իրակացման փուլ․

  1. Շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  2. Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
  3. Քայլարշավ դեպի արգելոցի լճակ
  4. Նախաճաշ
  5. Բացօթյա ընթերցումներ
  6. Ծառերի, թփերի դիտարկում
  7. Նկարչական, լուսանկարչական պլեներ

Ամփոփում․ 

Ակնկալվող արդյունքները՝

Սովորողները ստեղծում են տեսանյութեր, ձայնագրություններ, նկարաշարեր, պրեզենտացիաներ, պատմումներ, որոնք էլ կհրապարակեն անհատական բլոգներում: Նախատեսվում է նաև թփերի տեսակներից մի քանիսի տեղափոխումը դպրոցի ներքին բակ:

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s