Համագործակցային նախագիծ
Նպատակը`
- Ընկերական հարաբերությունների ամրապնդում
Խնդիրներ`
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- Բնագիտական հմտությունների զարգացում
- Մարզական հմտությունների զարգացում
- «Միասնական տեխնոլոգիա»
Մասնակիցներ`Հյուսիսային դպրոցի 2․1 և Արևելյան դպրոցի 2․3 դասարանի սովորողներ
Դասվարներ՝ Մանուշակ Աբրահամյան, Փիրուզ Հարությունյան
Վայրը՝ Հյուսիսային դպրոց, կավագործության արվեստանոց
Օրերը՝ Հունվարի 10
Ժամը՝ 12:00-13:00
Ծրագրում
- Դիջիմարդուկների ծեփում
Ամփոփումն՝ այստեղ
2. «Միասնական բնագիտական գործունեություն»
Մասնակիցներ`Հյուսիսային դպրոցի 2․1 և Արևմտյան դպրոցի 2․2 դասարանների սովորողներ
Դասվարներ՝ Մանուշակ Աբրահամյան, Ծաղիկ Գասպարյան
Վայրը՝ Արևմտյան դպրոց
Օրերը՝ Հունվարի 14
Ժամը՝ 10:15-11:15
Ծրագրում՝
Փորձ՝ «Մագնիս փուչիկը»
Անհրաժեշտ նյութեր`
- Ափսե
- 1 թեյի գդալ (5մգ) աղ
- 1 թեյի գդալ (5մգ) աղացած պղպեղ
- Գդալ
- Փուչիկ
- բրդյա հագուստ (բլուզ)
Նկարագրությունը՝
Ափսեի վրա լցրում ենք աղն ու պղպեղը, ապա խառնում իրար: Փչում ենք փուչիկը: Փչած փուչիկը լավ շփում ենք բրդյա բլուզի վրա: Մոտեցնում ենք փուչիկն աղի ու պղպեղի խառնուրդին:
Ամփոփումն՝ այստեղ
3. «Միասնական պարուսուցում»
Մասնակիցներ`Հյուսիսային դպրոցի 2․1 և 2․2 դասարանների սովորողներ
Դասվարներ՝ Մանուշակ Աբրահամյան, Մարինե Մխիթարյան
Վայրը՝ Հյուսիսային դպրոց, մարզադահլիճ
Օրերը՝ Հունվարի 24
Ժամը՝ 11:20-12:20
Ծրագրում՝
«Էջմիածնի» պարի ուսուցում
Ամփոփումն՝ այստեղ
4. «Միասնական մարզական գործունեություն»
Մասնակիցներ`Հյուսիսային դպրոցի 2․1 և 2․2 դասարանների սովորողներ
Դասվարներ՝ Մանուշակ Աբրահամյան, Մարինե Մխիթարյան
Վայրը՝ Մայր դպրոց, Մարմնամարզության սրահ
Օրերը՝ Փետրվարի 1
Ժամը՝ 11:00-12:00
Ծրագրում՝
Պարապմունքը բաղկացած է երկու մասից՝ նախավարժանք և էստաֆետային խաղեր։
Նկարագրություն`
Մաս 1-ին`Նախավարժանք
Տաքացնել մկանները՝ պարանոցից ոտնաթաթ։
1.Սովորողներին տրվում է հրահանգ ձեռքերը գոտկատեղին, քթով օդում գրել 1-ից 10 թվերը և հակառակը:
Այս նախավարժանքը թույլ կտա լիարժեք աշխատացնել պարանոցի, դեմքի մկանները:
2. Կատարում ենք կրծքավանդակի ձգումներ. ձեռքերը կրծքավանդակի մոտ, ելման դրություն, երեք հաշիվ զսպանակում ենք, չորսին լայն բացում ենք՝ թեքվելով աջ և ձախ:
3. Կատարում ենք արտակորումներ՝ առաջ և հետ:
Ձեռքերը գոտկատեղին ելման դրություն, երեք հաշիվ զսպանակում ենք առաջ, չորսին ելման դրություն: Եվ նույնը՝ դեպի հետ, աջ և ձախ:
4. Կատարում ենք կքանիստ
5. Տեղում ցատկեր երկու ոտքի վրա, մեկ ոտքի վրա:
Մաս 2-րդ`Էստաֆետային խաղեր
Խաղ 1
Խաղացողները բաժանվում են երկու հավասար խմբի և կանգնում միմյանցից 2 մետր հեռավորության վրա, միաշարք: Շարքերի առջևում գծվում է սահմանագիծը: Յուրաքանչյուր շարքի դիմաց կանգնում է մի խաղացող՝ խաղավարը: Մարզչի ազդանշանով խաղավարը գնդակը գցում է շարքում կանգնած առաջին խաղացողին, որը բռնում և նորից ետ է գցում խաղավարին, իսկ ինքը վազում և կանգնում է շարքի վերջում: Հետո երկրորդ, երրորդ խաղացողին, որն առաջ է եկել: Եվ այսպես, մինչև վերջին խաղացողը ետ է գցում գնդակը խաղավարին և բարձրացնում ձեռքը վեր:
Խաղ 2
Մասնակիցները մեկնարկային գծից` պարկեր ոտքերին հագած, ցատկելով հասնում են եզրագծին, պարկից դուրս գալիս, վազելով ետ վերադառնում, փոխանցնում հաջորդ մասնակցին: Նույն գործողությունները կրկնում են շարքում կանգնած բոլոր մասնաները:
Խաղ 3
Մասնակիցները հաջորդաբար կքանստում են: Առաջին մասնակիցը գնդակը գլխավերևով փոխանցում է երկրորդին, այդպես մինչև շարքի վերջին մասնակիցը: