«Բարձունքի հաղթահարում» ուսումնական նախագիծ

Անկախության տոն. Բարձունքի հաղթահարում

Մասնակիցները՝ Հյուսիսային դպրոցի  2.1 դասարանի սովորողներ, ծնողներ, ընտանիքի անդամներ
Օրը՝ հոկտեմբերի 2
Մեկնումը՝
09.30, վերադարձը՝ 16.30

Վայրը՝ Կոտայքի մարզ, Արզական, Նեղուցի սուրբ Աստվածածին վանք

Armenia1

 

Նպատակը՝
Ճամփորդելու, քայլքի միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը:

Խնդիրները`
• Գործունեությանը նախապատրաստվելու կարողության ձևավորում
• Թիմային (խմբով) աշխատելու կարողությունների ձևավորում
• Ընտանիքին ներգրավելով ուսումնական գործընթացին՝ դարձնել դրա մասնակիցը
• Ճամփորդական, արշավային կանոնների յուրացում ու իրագործում
• Տարբեր աղբյուրներից անհրաժեշտ ինֆորմացիա ձեռք բերելու և կիրառելու կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
• Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրության արդյունքների ներկայացում, հրապարակում

Անհրաժեշտ գործիքները՝
թվային ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, կողմնացույց, հեռադիտակ:

Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
• Կարողանա կազմել ճամփորդության համար անհրաժեշտ պարագաների ցանկ (խմբով)
• Ճամփորդության համար կանոններ մշակել
• Թվային ֆոտոխցիկով, հեռախոսով լուսանկարել
• Ճամփորդության մասին մի քանի նախադասությամբ պատմել (դասարանում, տանը, տեղում),  տեսածը նկարել, ծեփել
• Ձայնագրիչով, հեռախոսով ձայնագրել
• Հարցազրույց վարել

Նախագիծն իրականացվում է երեք փուլով՝
• Նախապատրաստում
• Ճամփորդություն
• Ամփոփում

Նախապատրաստական փուլ

  • տեսածից, լսածից առանձնացնել գլխավորը և մտապահել տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (կարդալ տեղեկատվական նյութեր, դիտել տեսանյութեր, համառոտ ներկայացնել),
  • կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը.  վայրերով, որտեղով անցնելու են, հեռավորություն, ժամանակ
  • օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկույթից
  • հավաքել ճամփորդական պայուսակ. ինչ իրեր են անհրաժեշտ լինելու, ինչու
  • վերհիշել առաջին օգնության տարրական կանոնները

Նախագծի իրականացումը ըստ գործունեության ձևերի
Մայրենի
• Պատմել, գրել իր տեսածի, ստացած տպավորությունների մասին
• Կարդալ ընկերների պատումները
Մաթեմատիկա
• Հավաքել անհրաժեշտ ինֆորմացիա, գրանցել, կիրառել
Ես և շրջակա աշխարհը
• Ճանաչել, ծանոթանալ տեղանքին
• Ճամփորդական, արշավային կանոններ մշակել ու կիրառել
ՏՀՏ
• Ֆոտոխցիկի, ձայնագրիչի կիրառություն
• Աշնանային ֆոտոպլեներ բարձունքից
• Պատումների, ֆոտոպատումների, տեսանյութերի հրապարակում ենթակայքում, բլոգում

Ընթացք

  • հետևել քարտեզին և ճանապարհին, ճանապարհային ցուցանակներին
  • հասկանալ խմբով ճանապարհորդելիս ընկերային պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
  • ուսումնասիրել միջավայրը՝ շինություններ, բուսականություն
  • հարցազրույց վերցնել մարդկանցից
  • լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
  • կատարել հանրօգուտ աշխատանք. մաքրել միջավայրը՝ եկեղեցու շրջակայքը
  • երգել-տարածել Կոմիտաս

Ամփոփում

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s