Հունիսի 25
9:00 — 9:30— Միջավայրի խնամք
9:30 — 10:00— Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
10:00 — 10:30 — Ընթերցանություն
10:30 — 11:00— Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30—Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր՝ ավազահրապարակում
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Տեխնոլոգիա.այլընտրանքային․ Նկարչություն
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 26
9:00 — 9:30— Միջավայրի խնամք
9:30 — 10:00— Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
10:00 — 10:30 — Բանավոր մաթեմատիկա
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30—Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր՝ ավազահրապարակում
12:30—13:00—Ճաշ
13:00 — 14:00—Հարսանեկան ատրիբուտների պատրաստում՝թևնոց
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 27
9:00 — 9:30— Միջավայրի խնամք
9:30 — 10:00— Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
10:00 — 10:30 — Ընթերցանություն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00— 12:00 — Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր՝ ավազահրապարակում
12:00— 12:30 — Բնագիտական փորձ՝ Կաթն ու գունաներկը
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Հարսանեկան հալվայի պատրաստում
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 28
9:00 — 9:30— Միջավայրի խնամք
9:30 — 10:00— Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
10:00 — 10:30 — Բանավոր մաթեմատիկա
10:00 — 10:30—Հեծանվավարություն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30 —Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր՝ ավազահրապարակում
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Այլընտրանքային նկարչություն
14:30 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 29
9:00 — 9:30— Միջավայրի խնամք
9:30 — 10:00— Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
10:00 — 11:00 — Խոհանոցային գործունեություն՝ նախաճաշի կազմակերպում (մրգա-պաղպաղակային խառնաշփոթ)
11:00 — 12:30 —Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր՝ ավազահրապարակում
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 —14:00— Պարային ֆլեշմոբ, բակային խաղեր
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Նկարագրություն
Ընթերցանության նյութերը-Ա.Խնկոյանի առակներ, Ղ. Աղայանի Մանկական պատմվածքներ
Տեխնոլոգիական գործունեություն
Գունավոր թղթի վրա մատիտով եզրագծում ենք որևէ պատկեր, լավ սոսնձում պատկերի ներսը ( կամ հակառակը՝դուրսը) և մանրաձավար (մանի) լցնում սոսնձած հատվածի վրա: Վերջացնելուց հետո կարող ենք գունավորել ստացված պատկերը: Օրինակը՝այստեղ:
Թևնոցների պատրաստում— նմուշ 1, նմուշ 2, նմուշ 3
Անհրաժեշտ նյութեր՝ պոլիէթիլենային շիշ, կտորի երիզ-ավելցուկներ, գունավոր թելեր:
Խաղ 1
Սովորողները բաժանվում են երկու խմբի: Կանգնում են թիկունքով, փորձում են իրենց մեջտեղում պահած գնդակը (կամ փուչիկը), առանց գետնին գցելու, հասցնել օղակին:
Խաղ 2
Մասնակիցները, փուչիկը ոտքերով պահած, ցատկելով շրջանցում են բուլավան, փուչիկը ձեռքում պահած՝ վազելով վերադառնում և փոխանցում են ընկերոջը։
Խաղ 3
Միանգամյա բաժակի վրա անցք ենք ծակում, պարանն անցկացնում մեջը։ Այդ պարանները կապում ենք լողավազանի վրա։ Մասնակիցները ջրային ատրճանակով կրակելով բաժակին, փորձում են բաժակը մի ծայրից մյուսը հասցնել։