Աշխատանքային նախագիծ՝18.06-22.06

Հունիսի 18

9:00 — 9:30 Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Բանավոր մաթեմատիկա
10:00 — 10:30 —Միջավայրի խնամք
10:30 — 11:00— Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30—Լող, խաղեր ավազահրապարակում
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Ազգային խաղեր
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Հունիսի 19

9:00 — 9:30Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 10:30—Ուրախ մարմնամարզություն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:30 — Քայլք Կինո Հայաստան
12:00
13:00—Մուլտֆիլմի դիտում
13:0013:30—Վերադարձ դպրոց, տեղեկատվական թերթիկների տարածում
13:30 — 14:00— Ճաշ
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Հունիսի 20

9:00 — 9:30Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 10:30— Ընթերցանություն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00— 12:00 — Ապլիկացիա․Ձկնիկներ
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր ավազահրապարակում
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Հունիսի 21

9:00 — 9:30Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 10:30—Լեզվագործունեություն՝ բառախաղ
10:30 — 11:00 —
Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30 — Հունիսիկ. Ուրախ լողափ 5+6
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Լող` բացօթյա լողավազանում, կավագործություն
14:30 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Հունիսի 22

9:00 — 9:30Ճամբարային  ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 11:00 — Խոհանոցային գործունեություն՝ նախաճաշի կազմակերպում (մրգային կեքսեր և մրգային աղցան)
11:00 — 12:30 —Բացօթյա լող, հեծանվավարություն
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 —14:00— Պարային ֆլեշմոբ
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Նկարագրություն

Բանավոր մաթեմատիկա՝բակում

Խաղ 1
Սովորողները բաժանվում են 2 խմբի։ Յուրաքնչյուր խումբ ստանում է մեկ դույլ և 3 րոպե ժամանակ։ Տրված ժամանակում խմբի անդամները պետք է  դույլի մեջ խճաքարեր լցնեն։ Ժամանակի ավարտից հետո հաշվում և համեմատում ենք դույլերում եղած խճաքարերի քանակը, որից հետո դրանցով կենդանիների կերպարներ սարքում։

Տեխնոլոգիական գործունեություն

 

Աղանկարչություն

Գունավոր թղթի վրա մատիտով եզրագծում ենք որևէ պատկեր, լավ սոսնձում պատկերի ներսը ( կամ հակառակը՝դուրսը) և աղ լցնում սոսնձած հատվածի վրա: Վերջացնելուց հետո կարող ենք գունավորել ստացված պատկերը: Օրինակը՝այստեղ:

 

Մարզական գործունեություն

Խաղ 1

Սովորողները բաժանվում են զույգերի: Կանգնում են թիկունքով, փորձում են իրենց մեջտեղում պահած գնդակը (կամ փուչիկը), առանց գետնին գցելու, հասցնել օղակին:

Խաղ 2

Սովորողները, ձեռքում ջրով լի բաժակ պահած, վազելով հասնում են եզրագծի դույլի մոտ և դատարկում բաժակում մնացած ջուրը: Որ թիմի դույլն ամենաշուտը լցվեց, այն թիմն էլ հաղթում է:

Խաղ 3

Սովորողները բաժանվում են զույգերի: Զույգերից մեկը փակ աչքերով  փորձում է խնձոր (կամ ուրիշ միրգ) կերակրել դիմացը կանգնած ընկերոջը:


Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s