Հունիսի 18
9:00 — 9:30— Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Բանավոր մաթեմատիկա
10:00 — 10:30 —Միջավայրի խնամք
10:30 — 11:00— Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30—Լող, խաղեր ավազահրապարակում
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Ազգային խաղեր
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 19
9:00 — 9:30—Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 10:30—Ուրախ մարմնամարզություն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:30 — Քայլք Կինո Հայաստան
12:00—13:00—Մուլտֆիլմի դիտում
13:00—13:30—Վերադարձ դպրոց, տեղեկատվական թերթիկների տարածում
13:30 — 14:00— Ճաշ
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 20
9:00 — 9:30—Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 10:30— Ընթերցանություն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00— 12:00 — Ապլիկացիա․Ձկնիկներ
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Լող` բացօթյա լողավազանում, խաղեր ավազահրապարակում
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 21
9:00 — 9:30—Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 10:30—Լեզվագործունեություն՝ բառախաղ
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:30 — Հունիսիկ. Ուրախ լողափ 5+6
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Լող` բացօթյա լողավազանում, կավագործություն
14:30 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 22
9:00 — 9:30—Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ
10:00 — 11:00 — Խոհանոցային գործունեություն՝ նախաճաշի կազմակերպում (մրգային կեքսեր և մրգային աղցան)
11:00 — 12:30 —Բացօթյա լող, հեծանվավարություն
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 —14:00— Պարային ֆլեշմոբ
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Նկարագրություն
Բանավոր մաթեմատիկա՝բակում
Խաղ 1
Սովորողները բաժանվում են 2 խմբի։ Յուրաքնչյուր խումբ ստանում է մեկ դույլ և 3 րոպե ժամանակ։ Տրված ժամանակում խմբի անդամները պետք է դույլի մեջ խճաքարեր լցնեն։ Ժամանակի ավարտից հետո հաշվում և համեմատում ենք դույլերում եղած խճաքարերի քանակը, որից հետո դրանցով կենդանիների կերպարներ սարքում։
Տեխնոլոգիական գործունեություն
Աղանկարչություն
Գունավոր թղթի վրա մատիտով եզրագծում ենք որևէ պատկեր, լավ սոսնձում պատկերի ներսը ( կամ հակառակը՝դուրսը) և աղ լցնում սոսնձած հատվածի վրա: Վերջացնելուց հետո կարող ենք գունավորել ստացված պատկերը: Օրինակը՝այստեղ:
Մարզական գործունեություն
Խաղ 1
Սովորողները բաժանվում են զույգերի: Կանգնում են թիկունքով, փորձում են իրենց մեջտեղում պահած գնդակը (կամ փուչիկը), առանց գետնին գցելու, հասցնել օղակին:
Խաղ 2
Սովորողները, ձեռքում ջրով լի բաժակ պահած, վազելով հասնում են եզրագծի դույլի մոտ և դատարկում բաժակում մնացած ջուրը: Որ թիմի դույլն ամենաշուտը լցվեց, այն թիմն էլ հաղթում է:
Խաղ 3
Սովորողները բաժանվում են զույգերի: Զույգերից մեկը փակ աչքերով փորձում է խնձոր (կամ ուրիշ միրգ) կերակրել դիմացը կանգնած ընկերոջը: