Մայիսի 29
9:00 — 9:15— Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:00—Միջավայրի խնամք
10:00 — 10:30—Ուրախ օտար լեզու՝ռուսերեն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 12:00 —Մարզական, ռոդարիական խաղեր
12:00 — 13:00 —Ծաղկատունկ
13:00 — 13:20— Ճաշ
13:20 — 14:00—Ընթերցանություն
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Մայիսի 30
9:00 — 9:15— Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:00— Ուրախ մաթեմատիկա՝
10:00 — 10:30— Երաժշտական գործունեություն՝ նախապատրաստվում ենք «Հակաբացիլ Կոմիտաս»-ին
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00— 12:30 — Խոհանոցային գործունեություն՝ մրգային կերպարներ, աղցան (նկարագրությունը տես էջի վերջում)
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Լեզվագործունեություն+մեդիահմտություն (նկարագրությունը տես էջի վերջում)
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Մայիսի 31
9:00 — 9:15— Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Ուսումնական մուլտֆիլմի դիտում, քննարկում
10:00 — 10:30 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 13:00 — Մայիսիկ.Սպորտլանդիա
13:00 — 13:30— Ճաշ
13:30 — 14:00—Բացօթյա ընթերցանություն
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Հունիսի 1
9:00 — 9:15— Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:00—Ուրախ մաթեմատիկա
10:00 — 10:30— Նախապատրաստվում ենք «Հակաբացիլ Կոմիտաս»-ին
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 13:00 —Լողափի բացում
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 —14:00—Լողափնյա մարզական խաղեր
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում
Մայիսի 30՝ Խոհանոցային գործունեություն
Մրգերն ըստ տեսակների խմբավորում ենք, թվարկում, փորձում ենք համեմատել։ Օրինակները դիտելուց հետո փորձում ենք մրգային կերպարներ ստանալ։ Մնացած մրգերը կտրատում և մրգային աղցան ենք պատրաստում։
Լեզվագործունեություն + Մեդիահմտություն
Աշխատանքում ենք զույգերով։ Մուտքագրում ենք մրգերի անունները, փորձում ռոդարիական բառախաղի միջոցով երկու բառ միացնելով նոր բառ հորինել և բացատրել, թե ինչ է նշանակում ստացված բառը։
Օրինակ՝ բալ+տանձ= բալատանձ կամ տանձաբալ
Տանձաբալը կարմիր, կանաչ պուտերով կլոր միրգ է։