Աշխատանքային նախագիծ՝ 21․05-25․05

Մայիսի 21

9:00 — 9:15— Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 9:40—Ուրախ օտար լեզու՝ռուսերեն
9:40 — 10:30— Լեզվագործունեություն՝ մտագրոհ «Իմ ընկերը» թեմայով
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 11:30 —Ուրախ օտար լեզու՝անգլերեն
11:30 — 12:30 —Մեդիահմտություն (նկարագրությունը՝ ներքևում)
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Ազգային խաղ՝ «Յոթ քար» , «Բադերն ու որսորդները»
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Մայիսի 22

9:00 — 9:15—  Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:00—Միջավայրի խնամք՝բույսերի ջրում
10:00 — 10:30—Ուրախ օտար լեզու՝ռուսերեն
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 13:00 —Լողուսուցում, բակային խաղեր
13:00 — 13:20— Ճաշ
13:20 — 14:00—Կավագործություն՝«Իմ ընկերը»
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Մայիսի 23

9:00 — 9:15—  Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:00— Ուրախ  մաթեմատիկա՝ համրիչի կիրառում
10:00 — 10:30— Երաժշտական գործունեություն՝ նախապատրաստվում ենք «Հակաբացիլ Կոմիտաս»-ին
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00— 12:30 — Լեզվագործունեություն+մեդիահմտություն(նկարագրությունը՝ ներքևում)
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 — 14:00—Մաթեմատիկա+մարմնակրթություն 
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Մայիսի 24

9:00 — 9:15—  Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:30 — 10:00—Բանավոր Մաթեմատիկա
10:00 — 10:30 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 14:00 — Մայիսիկ.Նկարչական պլեներ + Կարդում ենք
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

Մայիսի 25

9:00 — 9:15—  Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:00—Ուրախ մաթեմատիկա՝ թվակազմություն
10:00 — 10:30— Երաժշտական գործունեություն՝
10:30 — 11:00 — Նախաճաշի կազմակերպում
11:00 — 11:40 — Լեզվագործունեություն+մեդիահմտություն(նկարագրությունը՝ ներքևում)
11:40 — 13:00 —Այլընտրանքային նկարչություն
12:30 — 13:00— Ճաշ
13:00 —13:20—Ուրախ օտար լեզու՝անգլերեն
13:20 —14:00Մի գել, մի արջ, մի աղվես տեսանյութի դիտում, քննարկում
14:00 — 17:00— Երկարօրյայի կազմակերպում

 

Շաբաթվա թեման՝ «Իմ ընկերը»

 Լեզվագործունեություն+մեդիահմտություն

Մայիսի 21-ին՝ 

  •  «Իմ ընկերը»զրույց, պատումի ձայնագրում
  •  Ինչպիսի՞ ընկեր-բառակապակցությունների մուտքագրում
  • Paint նկարչական ծրագրի կիրառում

Մայիսի 23՝ «Երկու այծ»  առակն ընդհատված մեթոդով ընթերցելուց կամ լսելուց հետո, սովորողները հարցերի միջոցով ևս մեկ անգամ կպատմեն այն: Այնուհետև կմուտքագրեն առակում հանդիպած բառերը, որից հետո էլ paint  նկարչական ծրագրով կնկարեն առակը։

Մայիսի 25-ին՝  «Երկու ձագիկ»առակը ընթերցելուց կամ լսելուց հետո

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s