Ուսումնական գործունեություններն ըստ օրերի․
Լեզվագործունեություն+Մեդիահմտություն
Մայիսի 14-ին՝ «Կենդանիների վեճը» առակն ընդհատված մեթոդով ընթերցելուց հետո, սովորողները հարցերի միջոցով ևս մեկ անգամ կպատմեն այն: Այնուհետև word ծրագրով կմուտքագրեն հեքիաթում հանդիպած բառերը, որից հետո էլ paint նկարչական ծրագրով կնկարեն դուր եկած հատվածը։
Մայիսի 16-ին՝ Սովորողները կբաժանվեն խմբերի (խմբում 3-5 սովորող), յուրաքանչյուր խումբ վիճակահանության սկբունքով «Գիտե՞ս, որ» շարքից կընտրի խմբի թեման, կընթերցի նյութը, paint նկարչական ծրագրով կնկարի տվյալ կենդանուն, պանտամիմո խաղի միջոցով կփորձի ներկայացնել մյուս խմբերին։
Մայիսի 18-ին՝ «Իմ սիրելի կենդանին» թեմայով լիմերիքի հորինում։
Լիմերիքի հարցեր՝
Ի՞նչը
Ինչպիսի՞
Որտե՞ղ
Ի՞նչ էր անում
Ի՞նչ եղավ:
Մայիսի 17-ին՝
Մաթեմատիկա+Մարմնակրթություն՝
Խաղ 1-ին
Սովորողները բաժանվում են 2 խմբի։ Յուրաքնչյուր խումբ ստանում է մեկ դույլ և 3 րոպե ժամանակ։ Տրված ժամանակում խմբի անդամները պետք է դույլի մեջ խճաքարեր լցնեն։ Ժամանակի ավարտից հետո հաշվում և համեմատում ենք դույլերում եղած խճաքարերի քանակը, որից հետո դրանցով կենդանիների կերպարներ սարքում։
Խաղ 2-րդ
Սովորողները կանգնում են շրջանաձև: Եթե խաղավարի ասած թվային արտահայտությունը հավասար է 10-ի, սովորողները կքանստում են, 9-ի դեպքում՝ կանգնում են մեկ ոտքի վրա, 8-ի դեպքում՝ նստում են գետնին։
Խաղ 3-րդ
Հեռախոսի արագաչափը միացնում ենք և մեկ շրջան վազում դպրոցի շուրջը։ Գրանցում ենք, թե որ սովորողը ինչքան ժամանակում տեղ կհասնի:
Տեխնոլոգիա+բնագիտություն
Մայիսի 15-ին՝ Կավագործություն՝ Ծեփում ենք «Իմ սիրելի կենդանին» թեմայի շրջանակներում
Մայիսի 17-ին՝ Մայիսիկ․Անհատական ցուցահանդես + դասարան համույթ
Մայիսի 18-ին՝ Այլընտրանքային նկարչություն՝ Կաթ+գունաներիկ