Ժամանակահատվածը՝ Փետրվար
Նպատակը` Ծանոթացում Թումանյանական ստեղծագործություններին
Խնդիրները`
- Բանավոր խոսքի զարգացում
- Պատմելու, վերապատմելու ունակության զարգացում
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
Լեզվագործունեություն
Ռոդարիական հնարքների կիրառում`
- Նոր ավարտ կամ նոր սկիզբ հորինել
- Հեքիաթների շիլափլավ
- Խառնել հեքիաթի հաջորդականությունը
Ստեղծագործությունների ցանկ՝
Ամրապնդում ենք՝
«Շունը», «Փիսոն»,«Առաջին ձյունը», «Մի բաց նամակ ամենքին», «Ամպն ու սարը», «Լուսաբացին», «Քամին»
Նոր ուսուցանվող՝
«Իրիկուն»‚ «Էս էն է…»‚ «Կռունկներ», «Մարտը», «Բարեկենդանը», «Անհաղթ աքլորը»‚ «Անբան Հուռին»
Տեխնոլոգիա-խոհանոցային գործունեություն
Թումանյանական հերոսների պատրաստում`
- Կավից
- Մթերքից`բուտերբրոտների տեսքով
Մեդիատեխնոլոգիա
- paint նկարչական ծրագրով նկարել թումանյանական հերոսներին
Երաժշտական գործունեություն
«Թումանյանը երաժշտության մեջ» նախագծի մասնակցություն
Սոցիալական
Տանը`հարազատների, տատիկ-պապիկների, ծանոթ-բարեկամների հետ թումանյանական ստեղծագործությունների պատմում, դերախաղ:
Ուսումնական ճամփորդություն
Փետրվարի 16-Թումանյանի անվան տիկինիկային թատրոն` Հենց էն Հուռին ներկայացումը դիտելու
Մարտի 1-ին՝ Թումանյանի անվան զբոսայգի
Նախագծի ընթացքում օգտագործվող թվային միջոցներ`
-էլեկտրոնային գրատախտակ
-Նեթբուք
-Ձայնագրիչ
-Թվային ֆոտոապարատ
Նախագծի արդյունքում
Ֆոտոպատում նաև paint ծրագրով նկարների, աուդիոնյութերի և տեսանյութերի ստեղծում: